29 April 2013

Bila kelas di penghujung waktu

Assalamualaikum !

Yeayy! Update belog secara curi-curi dekat bilik guru. ngeeee. Kalau monday morning memang susah sangat nak bangun pagi . Liatnya bukan main lagi. Yela hari sabtu ada cuti ganti . Ingatkan hari isnin tu masih lagi cuti hujung minggu . So, membuta je la dulu. Dah la bos tak da hari ini . Sibuk dengan SPR.

Kelas banyak hari ni. Year 1, year 2 and year 3 semua kita masuk. Waktu pagi dah full sampai recess. Lepas recess dah tak ada kelas pulak . Yang ada hanya pukul 12.20 pm. Ini adalah masa yang membosankan bila menunggu waktu kelas yang ada dekat penghujung waktu. So mari kita blogwalking. hehehe. 

Tetiba je rasa nak webcam. Lepas tu duk perhati la kenapa webcam asus punya gambar ni buruk sangat la. Tengah duk perhati rupanya plastik dekat camera tak buang lagi. Eeeeee. patutla gambar tak cantek. Ingatkan muka kita dah berubah . Cess!!! Baru yana tau rupanya. 

teacher yana pakai cermin mata sebab mata bengkak . hahaha . tido banyak sangat

Arghhhh! Asus punya picture memang tak lawa la. Kita guna laptop kita yang COMPAQ dulu lagi best . Sound dia lagi elok . Dah la kuat dia punya sound. Memang tak leh lawan la . Tapi kita punya laptop yang dulu screen rosak. Wuwuwu. Sayang laptop kita yang tu. huhuhu. 

Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

0 suka ayam goreng:

>
 
copyright by > Cikelyana