02 July 2012

Datuk Fazley follow kita la

Assalamualaikum !

Lama meninggalkan belog yang usang ni. Dah berhabuk sangat-sangat da ni...hehehe. Actually yana busy dengan aktiviti sukan kat sekolah. So, hari ini dapat cuti sempena dengan hari sukan sekolah kita. dengan ini yana boleh tido dengan lenanya. huhuhu.

Semalam kita buka la account twitter. Dengan terkejutnya yana tengok Datuk Fazley follow kita la kat twitter. hahaha bangganya yana. kembang idung empatpuluhempat inci dah ni. Kita betul-betul tak sangka la. Kita follow dia dan dia follow kita balik. hahaha.sukanya. 

kan dah cakap dia follow kita

Kita saja je nak follow dia sebab kita suka tengok dia dalam Masterchef Selebriti tu. Dia ni memang pandai masak la. Dah la baik. Suka pulak tu tolong orang. Yana ingat lagi masa si kepoh Raja Azmi a.k.a RA kehabisan gula, si datuk ni la yang tolong dia bagi gula. Gila ko. Masa bertanding pun sempat lagi nak tolong orang. 
tengok tu..bangganya kita...hahaha

Apapun tahniah untuk Datuk sebab dah banyak kali dah menang untuk ujian cipta rasa. Sedap la...ngeeee. Semalam Tomok dah terkeluar. Sedih gak la even Tomok ni tak ada la pandai masak sangat pun tapi dia ni memang bernasib baik gila la sebelum ni. Dah banyak kali masuk penyingkiran tapi masih lagi boleh meneruskan cabaran sampai Top 7. Cayalah Tomok ! 

Yana rasa la Datuk Fazley la yang akan mejuarai Masterchef Selebriti yang pertama ni. Confirm 100% la dia akan menang. hehehe. 

Sape yang ada twitter jom follow kita 


Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

2 suka ayam goreng:

nuha ahmad said...

saya pun rasa datuk fazley akan menang ^^

Unknown said...

tak dinafikan....... datuk fazley ada skill dan byk ilmu masakan......
angah juga hebat.....persembahan makanannya lebih menarik ...
nanti kita tgk sapa yg juara...

>
 
copyright by > Cikelyana