20 May 2012

Happy Teacher's Day

Salam. Dah lama yana tak update blog. Busy punya pasal la ni. Sebenarnya tak la busy mana pun tapi yana ni yang asyik tak sihat je. Dah la dekat Lipis ni nak cari farmasi pun susah kalau nak beli ubat. Terpaksa la bertahan...huhuhu..

Dah 5 bulan dah jadi teacher. Alhamdulillah first time sambut hari guru sebagai cikgu yang betul..kahkhakah...poyo je yana ni. Yana adalah antara orang yang muda di sekolah dan yang lain-lain macam mak-mak dan bapak-bapak dah. hahahaha.. Bangga la konon sebab jadi orang hot kat skola...hahaha..padahal tak hot pun. 

di manakah budak yang perasan hot?

Hadiah yang kita dapat tak la banyak mana pun sebab sekolah yana ni jumlah murid dia sangat kurang. Dan yana cuma hanya mengajar dua kelas sahaja. Tak kesah pun janji kita happy. Masa hari guru hari tu kitorang ada sukaneka. Perkara yang paling menyakitkan adalah bermain bola jaring. Gila seyhhh! permainan ni memang paling tak suka tapi group yana gak menang. Harapkan anak murid je sebenarnya...hahaha

selamat hari guru

Apa pun yana ingin mengucapkan selamat hari guru buat semua guru terutamanya yang pernah mengajar yana dari tadika sehingga ke IPG. Tak lupa juga untuk cikgu memandu yana yang ajar yana sampai yana fail dalam ujian JPJ...hahaha..Terima kasih CIKGU. 
Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

2 suka ayam goreng:

Unknown said...

happy belated teachers day ....... he3

♥ Nana BamBam ♥ said...

happy teacher day..


eh dah lepaskan? hehehe

>
 
copyright by > Cikelyana