19 March 2012

Musim cuti musim orang kahwin

Salam. Minggu lepas adalah musim, cuti sekolah kan. So, kalau cuti sekolah ni memang confirm dapat jemputan kahwin. Kalau yana masa sekolah dulu rajin gak pergi kenduri orang kahwin ni.

Hari Sabtu baru-baru ni kawan kita kahwin tau. Ni roomate yana masa tengah belajar dulu. Dulu yana tak sempat nak pergi majlis pertunangan dia sebab yana balik kampung tengok mak yana sakit. Tapi kali ini gagah juga nak pergi ke Grik tu semata-mata nak tengok kawan kita kahwin. Dekat 3 jam gak bawa kereta dari Kota Bharu ke Grik. 

Inilah roomate kita dulu

Baju diorang cantik la

Kawan kita ni kahwin dengan orang Guar Chempedak, Kedah. Dua-dua adalah cikgu so memang secocok la kalau dua-dua ni cikgu kan. Senang kerja dan cuti pun sama-sama kan. Korang kalau nak senang cari lah cikgu..hahaha..Cikgu sekarang ni meletop tau..kehkehkeh. 

Sama cantik sama padan

Dulu selalu gak ikut mak dan ayah pergi sebabnya nak makan nasi free la konon..hahaha..padahal suka tengok pelamin kahwin yang meletop-letop you. Pastu mula la nak posing sana-sini sampaikan rumah orang kita buat macam rumah sendiri.

Actually kan kita tak brapa nak suka la kalau colour kuning dengan orange ni. Kita lagi suka warna pink dengan biru tau sebab nampak cantik dan comel macam kita...hahaha..perasan dowhhh!!!. Tapi apa pun baju pengantin diorang sangat cantik ok. 


Kita la tu muka masam sebab kepanasan

Ni yang tak suka gambar ramai-ramai ni. Lagi nampak kita pendek

Tahniah buat kawan kita Fatimah dan Nadziran. Semoga berbahagia dunia dan akhirat. Amin. Kita doakan awak berdua sentiasa bahagia selalu. 

Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

6 suka ayam goreng:

| CIKZEK | said...

sangat suweetttt :) baju dhlaa cntik gila ! congrates to both of them ^^

El Yana said...

@♥ Cik Zack ♥ kan dah ckp baju diorg sgt santek...hehehe

Azeelia Azman said...

wahhh sgt cantek baju dia. hehe. pengantin pun lawa.

Munn Jaafar said...

wawau...dia nikah color gold la! cantik! =)

El Yana said...

@LIA AZMAN pengantin mmg cun la

El Yana said...

@Munnafendy hahaha..cantik la gak

>
 
copyright by > Cikelyana