06 November 2011

Salam AidilAdha



Salam Aidiladha buat semua. 

Dah makan daging qurban jangan lupa kirim kat yana tengah kelaparan kat sini. Disebabkan hari ini hari raya maka banyaklah kedai-kedai makan yang tutup. Maka dengan ini yana akan menjadi seperti singa kelaparan yang sedang mencari makanan. hukhuk

Dapat call dari adik tadi. Pastu cakap pula dengan mak. Even mak kita tak boleh nak bercakap sangat pun tapi kita tetap happy sebab mak dah semakin sihat. Risau dibuatnya semalam mak kita tak boleh bergerak. Alhamdullillah, pagi ni mak dah sihat. Jelesnya semua family yana dah balik kampung.

Hari ini adalah misi untuk mencari makanan. Sape-sape ada buat rumah terbuka sila cepat-cepat bagitau yana. Lapar ni. Nak makan nasi..hahaha. Yang nak bagi duit raya untuk yana yang masih kebudak-budakan pun boleh. ok yana memang perasan. Korang yang tengah beraya jangan duk makan lemang, ketupat banyak sangat. Harus maintain kurus. haha. 

~ k baiii ~
Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

5 suka ayam goreng:

Juliet_iRa~" said...

xblk ek?cianyaa..

salam aidiladha..:D

pss : jom join my GA! dpt ole2 cameron tau!

nur_atiqah said...

selamat hari raya aidiladha jugak..:)

El Yana said...

@Juliet_iRa~" memang kcian..ngeee

El Yana said...

@nur_atiqah selamat hari raya gak

~Nana BamBam~ said...

alalolo..x balik aye ye..huhu..xpe lain taon boleh balik pe..

selamat hari raya aji :)

>
 
copyright by > Cikelyana