06 November 2011

Kedai makan dah mogok

Salam AidilAdha. 

Ini merupakan berita mutakhir yang dilaporkan oleh yana. Didapati semua kedai makan telah mogok daripada semalam untuk pulang berhari raya di kampung halaman masing-masing. Yana yang kebuluran semenjak pagi tadi di dapati masih hidup dan sihat walafiat walaupun tidak makan nasi. 

Besar hajat di hati ingin makan di kedai nasi kandar. Apakan daya nasi kandar yang diwartakan oleh mat-mat bangla pun tutup. Oit diorang pun raya gak ke. Cess! berkuburlah harapan dan impian beta untuk menikmati hidangan nasi ayam.

hidangan di hari raya aidiladha

Setelah mencari kedai makan di sekitar kedah akhirnya kedai makan kepsi yang menjadi pilihan yana (ini memang terpaksa). Walaupun mulut ingin menelan nasi kandar tetapi apakan daya hanya kepsi yang sedia terhidang di depan mata. Cess! Ini bukan yana sorang pergi makan kepsi tapi budak-budak kampus yana berduyung-duyung makan kat sini. Lapar letew.huhuhu.


Ayam goreng tetap menjadi pujaan hati yana

Pesanan di masa hadapan. Baliklah beraya di kampung halaman. Raya kat tempat orang sangat tidak best. Harap-harap esok kedai makan dah buka. Lapar nasi ayam dah ni. nyum nyum. Nak sambung study la. Tak nak buka blog dah.. (ini tipu je ni..hahaha)

Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

2 suka ayam goreng:

~Nana BamBam~ said...

nasi ayam kat kfc pon sedap pe..huhuh..

selamat hari raya haji
:)

El Yana said...

@~Nana BamBam~ slmt hari raya gak..huhu..xbest lor mkn kfc

>
 
copyright by > Cikelyana