18 September 2011

Kelas Mural Sudah Tamat



Alhamdulillah. Tiada apa yang mampu diucapkan dengan kejayaan menghasilkan mural seorang diri. Bersyukur sangat walaupun agak stress (hahaha..poyo je yana ni). Dengan sokongan keluarga, kawan-kawan dan pensyarah yang disayangi kumpulan kami berjaya juga menyiapkan mural ini dengan bangganya. (ceh..berlagak lagi yana ni..hahaha). 

Ini adalah hasil tangan yang terakhir kami di IPG yang tersayang. Tinggal 2 bulan je lagi akan bergelar diri sebagai pelajar dan InsyaAllah tahun hadapan akan bergelar pekerja (makan gaji..yayahooo..). Orang lain sedih aku lak gembira. Entah la sebab nak makan gaji la kot..haha..

Ok dah yana jangan mengarut lagi. Jom kita terjah disebalik pembikinan mural kami yang dimulakan dengan episod pertama di sini. Proses mewarnakan mural merupakan stress yang paling stress lah kat dunia ni. Kalau tak jadi korang rasa nak baling je mural ni. 

Nak jugak interframe muka depan..kehkeh

Karya kami dibelakang yawww!!!

Ni proses untuk mematikan warna guna spray clear

Karya ini dibantu oleh kawan-kawan

Ok budak poyo yang tengok sini..haha

Maintain je colour mural ni

Lagi karya yang dibantu..hoho

Eee..lagi budak perasan..cehh!


Hasil akhir yang sempat yana ambil

Artwork by Adli dan Safwan

Artwork by Aisyah dan Ija

Artwork by Najib dan Ishak

Artwork by Mahfudz dan Afiq

Artwork by Che Azman dan Din

Artwork by Yana 

ok gambar yana pun nak menyebok gak kat sini..haha..muka tak malu

Maka dengan ini berakhirlah sudah mural kami pada semester 8. Bermulalah dengan proses kajian tindakan selepas ini. Maka bertambahlah stress untuk yana sampaikan berat badan pun turun. Jadi sape-sape yang nak kurus tu meh ganti tempat yana meh..(hahaha..gelak jahat) k baiiii....



Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

2 suka ayam goreng:

~Nana 귀여운~ said...

cantiknyew lukisan semua tuh kan..memang berseni sungguh

El Yana said...

hihi T______T

>
 
copyright by > Cikelyana