17 April 2012

Qaireen semakin emot

Salam. Alhamdulillah yana balik hujung minggu baru ini. Dah 3 kali dah cakap dekat family yang yana tak balik hujung minggu. Tup-tup tepon ayah suh ambik dekat bandar. Sampai rasa malu pun ada. Dah siap ulang banyak kali dah kata camtu. Nasib baik ada orang kat rumah...hehehe...

she is the real qaireen

master chef la konon

Masa yana balik hari tu kita nampak Qaireen dah nak boleh jalan dah. Beberapa minggu lepas dia selalu jatuh sakit. Selalu je demam. Wah! yana cakap macam la si Qaireen tu anak kita..hahaha..tapi bukanlah..dia anak saudara kita yang satu-satunya yang stay kat kampung. 
get ready to drive...eleh! kecik-kecik dah pandai

dj radio bila naik kereta

Dah setahun dah umur Qaireen ni tapi dia tak boleh berjalan lagi disebabkan oleh kegemukan..hahaha.. Fakta ke auta ni..hahaha...jahat btol mak sedara dia ni kan. Memang pun sebenarnya dia tak boleh lagi jalan sebab dia seorang yang penakot. Bayangkan kalau dia tidur sorang-sorang mesti dia nanges sebab tak ada orang. Tidur la senyenyak mana pun memang dia akan sedar kalau tak ada orang yang teman dia tidur.

kitorang memang penakot..kahkahkah

Cakap Qaireen ni penakot tidur sorang tapi yana pun takot gak kalau tidur sorang-sorang, Selalunya adik kita yang akan teman yana tidur. Kalau adik tak ada memang yana akan pasang lampu sampai ke pagi..hahaha..berani kan yana..kahkahkah. Sejak duk Lipis ni agak berani la sikit..hahaha...

Anda berani ker tidur sorang-sorang?
Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

4 suka ayam goreng:

remyhazza said...

comel nyer qaireen... mcm makchik nyer jugak !!!!

Nor Nadiah said...

nk gigit2 jerk baby tu..:)

hari ni nad buat blogwalking besar2an.. xtahu la knal nad lagi ke x..:D

http://www.nornadiah.com/2012/04/jom-blogwalking-part-1.html

El Yana said...

@remyhazza hahaha..yela tuh

El Yana said...

@Nor Nadiah jgn gigit dia..nati dia gigit awk balik tau

>
 
copyright by > Cikelyana