14 February 2012

Cara Menghilangkan Mengantuk

Salam. Korang kalau nak siapkan assignment untuk dihantar pagi esok mesti tak tidur. Kalu tidur pun kejap-kejap je kan. Sama la dengan yana semasa di alam belajar dahulu kala. hahaha. Esok nak hantar assignment baru malam ni nak buat. Pastu mula la mengantuk dan stress tahap gaban la. Tips nak hilangkan mengantuk dan stress adalah dengan melakukan senaman.  

tujuh, lapan lapan lagi !


LANGKAH 1
Ini adalah taichi… sebagai permulaan untuk memanaskan badan

LANGKAH 2
Tiru la macam ni untuk melegakan bahu dan leher anda

LANGKAH 3
Pusingkan tangan dan buat gaya macam Sin Chan

LANGKAH 4
Gerak kekanan kemudian ke kiri

LANGKAH 5
Gerak ke kiri kemudian ke kanan. Ikut sahajalah. Jangan terpusing kepala sudah la..

LANGKAH 6
Tepuk kuat kuat kat dahi. Ini untuk menghilangkan mengantuk..

LANGKAH 7
Selepas itu buat gerakan tangan dan badan. Buat macam gembira je

LANGKAH 8
Kemudian goyang-goyangkan kaki dan badan sedikit. Lakukan seperti kita tiada masalah

LANGKAH 9
Lakukan secara agresif pula. Jangan peduli apa orang lain kata..

LANGKAH 10
Hilangkan semua tekanan…

LANGKAH 11
Pusingkan kepala

LANGKAH 12
Tengok muka kat cermin sambil goyang2...lawa tak?

LANGKAH 13
Akhir sekali lakukan joget kucing…


SELAMAT MENCUBA. Cute giler gambar dia. hohohoho. ^______^

credit : ibnismail.wordpress.com
Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

6 suka ayam goreng:

cik jue tomey said...

haha.......tomey giler

lurun namzar said...

haha... :))

lawak jer.

khainisa said...

haha. comel ok. rasenye ini mmg terbaik lah!

remyhazza said...

mari bersenam dimlm hari......

Ct Mawa said...

haha..Mawa leka tgk pic 2 je..cute!

IraBungaMelor said...

Hhehehee! Comel! :)

>
 
copyright by > Cikelyana