09 January 2012

Sungguh Bahagia

Photobucket
Bagaimanakah kehidupan yana selepas tamat belajar? Sebelum habis semester akhir hari tu tak pernah pun terfikir bahawa kehidupan yana akan berakhir dengan sebegini rupa. 

EATING !

SHOPPING !

SLEEPING !

Oh!!! Sungguh nikmatnya kehidupan pada masa kini. hehehe sila jangan jeles. Berbekalkan dengan duit yang tinggal beberapa kupang je lagi, maka diri ini akan selalu menerjah pasaraya-pasaraya yang popular dekat Kota Bharu. Tidak dilupakan juga zon bebas cukai di Rantau Panjang dan Pengkalan Kubor. Maka semakin hari semakin sengkek la duit yana. 

Sesudah bershopping maka diri ini akan keletihan. penat lol kalau shopping. Tidur sampai kan tak hingat dunia. Sampaikan nak tengok citer yang best-best di malam hari pun memang tak mau tengok dah. lol kalau dah tidur macam mana nak tengok. 

Bangun pagi-pagi keesokan harinya sudah tersedia makan minum. Memang bahagia sungguh hidup sebegini. Ini menjadikan yana semakin hari semakin debab! hoho. Tapi tak lama dah kot sebab nak hidup macam ni. InsyaAllah keputusan posting akan keluar tidak lama lagi. Memadai la dengan 5 tahun setengah di negeri orang, dapat kehidupan macam ni pun besrsyukur sangat sebab boleh rehat lama sikit..hehe

pinky note : Tahniah Datuk Lee Chong Wei sebab dapat menewaskan Lin Dan dalam aksi final Terbuka Korea. Teruskan perjuangan memburu pingat emas Olimpik. 

Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

2 suka ayam goreng:

♥ Nana BamBam ♥ said...

wah..happy kan kalau dah habis belajar nih..huhu

El Yana said...

@~Nana BamBam~ haha..happy sgt

>
 
copyright by > Cikelyana