28 January 2012

Hari-hari pun hari hujan

Salam. Mornim. Awal gila yana bangun. Sebenarnya terpaksa bangun awal sebab nak bertolak balik ke Kota Bharu. Yahoooo...syoknya dah nak kampung. Tapi bangun tido tadi malas gila nak bangun. Semalam memang hujan sampai ke pagi. Sejuk seyhhh tidur. Memang lena dibuai mimpi macam ni..hahahaha.

Rasanya dua tiga hari dah hujan dekat daerah Kemaman ni. Takkan nak banjir lagi. Hari tu rasanya baru je lepas banjir. Entahlah..wait and see je la. Tapi jangan banjir lagi. Tunggu lepas yana dah sampai Kota Bharu baru la nak banjir seluruh Terengganu pun tak apa. hahahaha..gelak jahat.

syoknya kalau pagi-pagi dapat mandi kolam air panas

Sejuk la nak mandi. Yana ni dah la berdarah sejuk. huhuhu. Takut dengan air terutamanya kalau kena mandi pukul 5, 6 pagi. Mesti menggigil bagai nak rak macam orang yang ada penyakit parkinson. Kalau time tu memang mandi ala kadar je la. hahaha...lagi gelak jahat. Sesejuk mana pun mandi di pagi hari, yana tak pernah sesekali pergi sekolah atau kuliah dengan tak mandi. Yana cakap ada gak orang yang tak mandi pergi kuliah.  Bangga la tu. Pemalas punya orang. huh!

Dah sampai masa dah. Yana out dulu. Nak kemas barang. Ok dari tadi lagi memang yana tak mandi pun lagi..hahaha..dengan bangganya yana cakap kat korang. Yana kesah apa dengan orang. Yang penting kita happy. ngeeeeee... ^________^
Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

4 suka ayam goreng:

fatin amalina husna said...

x mndi xpa lg..jgn x bngun lg je..haha..

jal said...

x mandi lagi ke tua tanah...
aisehh
jom bce recent post ni
http://sayagilerpurple.blogspot.com/2012/01/lelaki-kaki-novel-tak-salahkan.html

El Yana said...

@fatin amalina husna haha..kita bgn awl la

El Yana said...

@jal tuan tanah dh lama mandi

>
 
copyright by > Cikelyana