23 August 2011

Kita Geram !!!

Tadi petang kita pergi kedai..nak beli makanan untuk berbuka.Ok kita dah beli nasi ayam ok..pastu kita nak pergi beli air yang selalu kita duk beli sebab dia murah..70 posen tau..mana nak dapat lagi murah


Ok dengan muka gembiranya pergi la kedai ni
Masa tu 4 orang je tengah tunggu nak beli air
Ok fine la tak ramai..


Takpe la kita tunggu kejap sebab orang tak ramai
pastu kita cakap la kat tauke air tu

Kita : Pakcik..Nak air jagung satu
Tauke Air : Angguk2..
Kita : Tunggu jap orang lain dulu la dapat sebab kita datang yang no.4

5 minit kemudian
Ramai pula orang berduyun-duyun datang kat kedai ni

Kita : Rasanya kita yang paling lambat. Yang depan kita semua dah dapat. Tak pe la tunggu la kejap (cakap nak sedapkan hati..)


Tiba-tiba akak yang tua pada kita datang dan dapat dulu air..dah la tempah banyak..Pastu orang sebelah kita yang baru sampai tadi pun dapat air gak..ok kita sabar lagi..Pastu orang laki yang baru datang nak beli air pun dapat gak..(eee...ni buat kita geram ni..kita dah tak tahan da)


Kita : Geramnya aku kat pakcik ni..nak kena baling ngan batu ni. Kita nak marah ni. Kita berdiri kat sini dekat sepuluh minit dah masih tak dapat lagi air kita (cakap dalam hati..mentang-mantang la kita ni pendek)
Tauke Air : Adik nak air ape?
Kita : Air Jagung (cakap macam nak marah)..lepas cakap kita terus bla macam tu je..sakit hati punya pasal kita tak beli air kat kedai tu..kita beli kat kedai lain. Padan muka..huh!


Kita menyampah ngan kedai awak...kita GERAMMMMMM sangat..Kita penat duk tunggu dari tadi la..eee..kita baling ngan batu kat kedai awak baru tau..huh..

Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

3 suka ayam goreng:

Sha said...

dugaan di akhr2 rmdhn..
sabo jer ler..

p/s: len kali xyh g bli kt pkck tuh lagi..ahahha

bella luna said...

dugaan,sabar je la,..chill;)

Ahmad Ismi said...

sama lah..erm..sabar erk..kalau ikutkan hati macam nak robohkan jak kedai pakcik 2 kan?? hehe

>
 
copyright by > Cikelyana