12 August 2011

Freebies Doodle


Semalam terbaca komen macam ni..


ingatkan takda sape pun suka doodle buruk yang
yana buat..hehe..hari tu yana dah buat freebies doodle dah 1..nak tengok view
SINI dan SINI ok..

Hari ni yana memang mood yang elok so yana buat la doodle untuk korang 
yer..nak download clik kiri 2x ok







pilih yang mana satu korang nak ok..
jangan lupa credit untuk yana tau
untuk tempahan header macam yana.. 
yana belum buka lagi sebab yana sangat sibuk sekarang

~ ok baiii ~



Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

15 suka ayam goreng:

AnaAnis.MUsliMah said...

COmelllllll^^, TQ much2x..amek satu, bawak balik yew..lalalala

SITI NOORNADIYANA said...

haisy comel betol. pape pon, thanks owner blog!:)

iqa said...

yes2!hehe..thanks a lot tuah tanah =) iqa amik stu yer :p

p/s: nk jdkn as my banner buley??hehe

credit buat yana sbb buat doodle yg chumeyll sgt!! =)

Miss Haza said...

awk ditag ... :))

http://cikhazafizzah.blogspot.com/2011/08/kad-raya-duit-raya-fairus-ibrahim.html

yayath said...

hehe..yath amek satu lagikkk:)

tasha ;) said...

comey nya doodle :) semua comel-comel . tasha bab doodle2 ny lembab >..<

ツTyra ツ said...

THANKS !

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Sini pun amik.. Hihihi

Mr.Farhan Kerewx said...

take here !!

afina rahmat said...

saya amek utk wat koleksi eh ^^

Idayu Harun said...

cut esangat doodle nih ! sy amik 1 yer :)

thanks ....

Rynelmo said...

Eishh comelnyaaa doddle dia buat :)

Achik SYIDA said...

comelnya :)

iDa said...

comel laaa,ida ambik satu yer......mkch bnyk2

oya nazira said...

oya nak jugak..comel gila

>
 
copyright by > Cikelyana