06 December 2012

Letto - Menyambut Janji OST Aliya TV3

Assalamualaikum !

Lepas tengok cerita korea tengok drama indon lak. Gila dengan tv dah yana ni. Inilah penangan tv dekat kanak-kanak dewasa yang bernama yana. cis!..hahaha. Hari tu gila sangat tengok citer Dia Jantung Hatiku. Lepas tengok yang tu tengok pulak citer Aliya. Tu la yana tak leh tengok 1st episode. Mesti kena tengok sampai habis.


Sinopsis citer ni lebih kurang je dengan jalan citer indon yang lain. Tertukar anak lepas berebut pakwe, pastu berebut harta la. Dah faham sangat dah jalan citer dia. Siap boleh jadi pengarah drama indon dah lepas ni. hehehe. 

Bila duk tengok banyak kali citer ni rasa macam best la pulak lagu intro dia. Pastu mula la duk fikir weh siapa nyanyi lagu ni. Baru yana tahu suara yang sedap giler tu adalah kumpulan Letto. Tajuknya Menyambut Janji. 


Best kan lagu ni. Download kat sini cepat. hahaha
Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

2 suka ayam goreng:

cik mun said...

best lagu die..

Remy hazza said...

lagu dia not bad.....
boleh layan......

>
 
copyright by > Cikelyana