15 October 2012

Tired !

Assalamualaikum !

Malasnya nak buka laptop. Malas sebabnya mata letih sangat nak mengadap laptop. Rehat pun tak cukup lagi lepas balik dari Cameron Highlands. Bayangkan tiga hari duk sana. Malam kat sana macam terasa duk dekat Korea la kunon. hahaha.  Feeling duk korea la konon.

kami yang kiut-miut...hehehe

Letih nak tido la. Semalam ada orang bagi strawberry free suh yana buat puding triffle. Tak sampai 15 minit yana buat dah siap. Lepas tu dapat strawberry free lagi. Untung ko yana. hahaha. jangan jelos..

Lepas ni nak tanda kertas jawapan pulak. Banyaknya kerja. Ni kerja yang paling malas sekali nak buat. Nak kena baca satu-satu. Kalau tanda kertas Maths tu ok lagi tapi kalau BI cam leceh je. Nak bagi markah pun kadang-kadang bagi markah kesian je. Tak bagi macam jahat pulak yana. huhuhu ! 

Meh tolong yana tanda kertas jawapan cepat ! Dapat upah strawberry okeh! hahaha.
Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

5 suka ayam goreng:

♥ Nana BamBam ♥ said...

wah..untungsss dapat free buah strawbery....auuuu..

Remy hazza said...

kalau tak tlg tanda....dapat tak strawbery....he3

El Yana said...

@♥ Nana BamBam ♥ untung la jugak...hahaha

El Yana said...

@Remy hazza dapat gak tp dapat daun strawberry..haha

Remy hazza said...

@El Yana he3...rezeki jugak tu......

>
 
copyright by > Cikelyana