11 March 2012

Miss Panda

Salam. Lambat betul nak update untuk hari ini. Ini disebabkan oleh tulang-tulang tangan yang malas untuk menaip. Jadi penyebab tulang inilah yang menyebabkan yana semakin hari semakin malas untuk update blog. Ok fine memang yana pemalas pun. 

Esok dah kena pergi Putrajaya. Nak kena amik jubah untuk konvo. Pastu ada rehearsel untuk konvo. Demm!!! tak tau pulak pukul berapa nak habis. Harap-harap la tak lama. Jubah untuk konvo lak harap-harap la dapat yang sama saiz ngan yana. Tak mau yang besar-besar. Kita tak suka..huhuhuhu.. 

Ayah lak nak datang lusa. Kita dah mati kebosanan dah duk umah abang long kat sini. Ayah cepatlah datang. Bosan ni. Bila la nak keluar jalan-jalan. hehehehe. 

Duit pulak makin berkurang. Bukan makin bertambah even yana dah start kerja. Gaji pulak tak tahu bila dah dapat. Sedihnya konvo tanpa duit gaji satu sen pun. Mengharap belas kasihan keluarga je la..ngeeee T_____T. Kasihanilah adikmu yang memang kesian dah ni wahai abang dan kakakku sekalian..hahaha...(buat muka seposen tak pun cikgu kita cakap buat muka macam kuih akok berkedut)

ini adalah pengganti panda yang akan datang

Malam ni nak tido awal. Anak sedara kita cakap mata kita bengkak. Kita tak ada nangeh pun. Macam mana nak konvo ni kalau mata macam panda (@______@). Menci tau. huh! 

Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

4 suka ayam goreng:

Unknown said...

huhu..x ckup tdow nie..

Unknown said...

selamat berkonvo......dh dtg putrajaya tu... ajak2 lah remy....picc tu blkg rumah jer....he3

Unknown said...

mcm mane nak hilangkan mata panda tu ek..mun pun ade ni..

| CIKZEK | said...

bestnyaaa nk konvo ! :))

>
 
copyright by > Cikelyana