24 December 2011

Semua pernah buat


Korang dulu pernah buat camni tak? 

1. masuk ke dalam bilik, lupa ape yang nak dibuat, keluar semula, baru ingat semula
2. masa kecil, lukis matahari di penjuru atas kertas lukisan dan antara bukit
3. masa kecil, fikir bentuk hati yang sebenar macam ni--> ♥
4. tutup peti ais dengan perlahan, sebab nak tengok bila lampu dia mati
5. cuba 'balance'kan suis lampu antara ON dan OFF


Ini adalah lukisan terbaik sepanjang zaman..kahkahakah


pinky note : 1 hingga 5 semua yana pernah buat..hoho. Semua benda nak tahu. 
Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

10 suka ayam goreng:

Nalisa Syahira said...

budak mana lah agaknya yg tak pernah buat mcm ni , hihi .

El Yana said...

@Nalisa Syahira haha..semua budak mesti buat la. xda yg xpernah buat..

remyhazza said...

rasanyer pernah buat semua tu.....
zaman kanak2.....
semua curious nak tau....
lagi satu.... kat bukit tu mesti ade pic burung...tak pun pokok kelapa....he3

gdsbnga said...

kite mase kekecik dulu suke lukis bukit tuu ade matahri tengah2 . macam lukisan akk tu . ditambah dengan sungai , burung dan sawah padi :D

El Yana said...

@remyhazza kita sama la. yg bukit tu pun kita selalu tmbh rumput dengan air. matahari mesti kena senyum..kuikui

El Yana said...

@gdsbnga ni lagi hebat. siap ada sawah padi..hehe..

Cik Oda Gelang said...

hahaa sume penah buatt!!

El Yana said...

@Cik Oda Gelang memang la semua penah buat. hahaha. sape tak penah buat tu memang tak pernah jadi kanak-kanak la tu

HUDAJMAL said...

haha. pernah buat yng pertama . hehe

El Yana said...

@HUDAJMAL yg tu mcm pelupa dah tu

>
 
copyright by > Cikelyana