02 September 2011

Bye Bye KB

Raya tahun ini kita sangat busy..ekeke...busy nak pergi kenduri kahwin la, bertunang la, beraya umah sedara mara la..xsempat nak hupdate blog..huhu..Apepe pun malam ni kita dah nak naik bas kat Kota Bharu nak balik Kedah..wuwuwu..sedih la pulak beraya tak sampai seminggu..Semoga kita selamat sampai ke Kedah dengan baik..InsyaAllah!


Ok kta rasa baju raya kita warna hijau tapi tak tau nape rasa macam warna kuning pulak..err

Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

7 suka ayam goreng:

♥♥ arabella ♥♥ said...

hehe..hijau daun pisang ek =)

El Yana said...

erm..yela kot

cik pha said...

KB cakap bai2 jugak haaahahha

C I K . F Y Z A said...

cik yana nak datang kedah.. cik fyza pulak nak pergi dari kedah.. huaaaaa :'(

Balqis Azhar said...

helo ,tq 4 becoming my follower
nice site :)

Nafisah Ruslan said...

hok aloh.. ore klate mu ni? belah mano? kawe ore bachok.. ngehehe.. follow sini :)

FizaFizz said...

ehh..kita rasa kan baju raya awak tu warna oren laa..hehehe ;P
selamat hari raya! ;)

>
 
copyright by > Cikelyana