31 August 2011

Merdeka Merdeka Merdeka

ok kita tak tau kita memang tak patriotik. Tapi kita semangat gak nak sambut merdeka. Kononnya nak tengok bunga api la..eceh. Hampeh tapi tak pergi pun stadium sebab orang ramai. Malas la nak bersesak-sesak dengan orang ramai. Leceh!

Tapi kita selalu tengok tv je la bila sambut merdeka. Bukan tengok cerita tau. Tengok orang sambut merdeka kat tv. Kita suka tengok kereta berhias..eee shomelnya..bukan tengok askar duk berbaris..hahaha..Tapi tahun ni berbeza sebab sambut merdeka masa raya. Apapun kita tetap patriotik gak walaupun ada orang cakap kita tak patriotik. Happy Merdeka Days! Merdeka! Merdeka! Merdeka!..kita dah 54 tahun merdeka tau..ingat yer adik adik semua. 


Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

1 suka ayam goreng:

Syuhada Nur Ekhwan said...

comel doodle.. nk 1 ley.. heheh

>
 
copyright by > Cikelyana