20 June 2011

Nur Qaireen Qalisha

Bulan 4 yang lalu
jeng jeng jeng!!!

Lahirlah seorang puteri jepun yang kiut miut
begini lah rupa semasa baru lahir


comel kan budak ni
macam jepun pun ada
macam chinese look pun ada
eeee..geramnya saya
hehe..nama dia Nur Qaireen Qalisha 
anak kepada kakak aku

Bila semakin hari semakin berubah mukanya

ni bila dia sedang memang tido habis la
orang gerak pun tak mahu bangun jugak

 cak ! hehe..budak cumil tapi chubby sikit sekarang

tengok! dia tengok saya..budak ni mesti suka 
bergambar macam Cik Ana dia

alolo..geramnya saya..nak cubit la banyak-banyak

Gemuk kan saya..haha..

ok ni gaya bebas..baju dihadiahkan oleh Cik Ana 
dan seseorang

Ha..ini lah emak si Qaireen ni aka kakak saya




Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

0 suka ayam goreng:

>
 
copyright by > Cikelyana