19 June 2011

My room as a student

Setelah bercuti selama 3 minggu
wink3!! berjalan sakan sampai tak lekat 
kat rumah pun..hehe

Baru je balik kat Kedah 
negeri sawah padi 

Perkara pertama yang dilakukan adalah 
pertandingan mengemas bilik
yihaaa..
Sangat la tak larat tapi tak 
suka bilik macam tong sampah

Ini lah hasilnya
Rajinkan saya..hehe

katil saya yang siap dikemaskini

Mr. Teddy yang hanya tinggal 2 sahaja..lain-lain sudah dibawa
pulang ke kampung halaman

Meja study saya apabila tidak serabut dengan 
barang-barang yang tidak berkenaan

Meja laptop saya di bawah sebab line broadband hanya 
akan ada bila saya diturunkan pangkat

Chenta hati saya..suka menda-menda macam ni..comel ngat

Almari pakaian yang berjaya dilipat dengan elok

Haha..barang-barang make up dicampur dengan kotak spek

Mandian lifebuoy warna biru dan johnson baby + pencuci muka ponds

Rak kasut yang tersimpan rapi dan kadang-kadang disimpan 
oleh Mak Cik 'Cleaner' asrama

Selipar bilik saya yang diberi oleh kakak saya sempena 
dapat belajar kat kedah

Kasut sukan jenama cap ayam ok!

Kasut kuliah yang akan menemui ajalnya tidak lama lagi

Kasut mahal yang pernah saya ada..haha

Kasut cap murah cop jitra yang sudah lama tidak digunakan

Sekian..







Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

0 suka ayam goreng:

>
 
copyright by > Cikelyana