03 June 2011

Lawatan Sosial ke Terengganu Kiter

sebenarnya..dan sebenarnya tak da plan pn nk dtg terengganu kiter ni ha..
oleh disebabkan akak aku xda driver nk hantar dia balik Kemaman..so dia telah mengambil 
aku sbg driver gantian..wahwah..bnyk cantek..ehehe..


ok lps menghantar member2 yg dtg umh yg pi kenduri kengkwn kat Pasir Puteh..
so tugas aku adlh jd driver rasmi akak aku dtemani adk aku ke Kemaman

bangun bukan main awal lg..pkul 5 dah bangun..
akak aku cakap semalam pkul 5 kiter bertolak..
last2 6.30 baru bertolak..ok kira gelap lagi la tym tu..

sejam perjalanan akak ckp singgah umah akak kak besut..
dia kata p minum air umah dia..xpyh singgah kedai..
jimat katanya..haha..
singgah kejap tp rasanya lama gak..
dlm 9.30 pagi kot bertolak balik..

ni first tym gak aku drive keta jauh2 ni...
slalu kalau paling jauh pun smpai Jerteh je..
tu kira jauh la gak tu..
ni Kemaman ni..lagi la jauh..
perjalanan aku rasa dkat 4jam la kot
mau nya putus urat pinggang ni ha..
akak lak sebok ngn baby Qaireen..
xleh nk tukar driver..
last skali sampai gak kat Kemaman

tu pown abg ipar asyik duk call je dr td..
takot sesat..alah padahal xharap kat aku ni ha
maklum la xpenah drive jauh2 mcm ni...

eleh..aku ni nmpk je bodo2 cam2..
tp kalu drive keta duk ingat aku bawa nyawa org
tp kdg2 cuai gak..haha..
maklum jenis panas baran..xleh org potong keta cket
terus nk kejar org tu..haha...

lori ngn treler pn bnyk kat kwsn ni..
jln lak asyk kelapa sawit je..
takot gak...
tapi xpe..semalam aku punya la tdo lambat sbb duk tgk peta lam 
google..haha..nakal btol..punya la excited nk drive..

pape hal pown 
Welcome to Kemaman...yeahhh >(@_@)<

Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

0 suka ayam goreng:

>
 
copyright by > Cikelyana