21 June 2011

Fever

assalamualaikum

sila la masuk
ecee cee

kali ini kisah orang demam
maklum je la 
musim sekarang ramai giler orang sakit 
yang buat-buat sakit pun ada
sebab tak nak masuk kuliah
muahaaa...

sebelum datang Kedah memang tidak dijangka
akan diserang penyakit demam
tak kan la sebab makan buah mempelam 2 biji boleh demam
ini tidak mungkin ni

itu lah kebenarannya
sebab makan terlalu banyak buah pun boleh demam jugak

dua hari demam tak sihat-sihat gak
secara kebetulan aku pergi teman akak pergi HUSM 
kat kubang kerian..aku join jumpa doktor gak

ok doktor kata demam aku dah kebah tapi dia kata aku bengkak 
tonsil...ntah pe penyakit aku pun tak tahu
yang penting badan aku masih lagi panas

last sekali doktor bagi ubat
banyak pula nak makan ubat


sampai sekarang pun ubat ini tak dihabiskan
disebabkan saya buat-buat lupa untuk makan
muahaha..

sekian V(@_@)V



Terima kasih sudi baca. Like kalau suka

0 suka ayam goreng:

>
 
copyright by > Cikelyana